Holy Talks
Vad vore vi utan kommunikationen om kommunikationen?
KAMRAN ALEMDAR
CMO, IP-Only/GlobalConnect
Kamran Alemdar, IP Only och GlobalConnect, om hur vår närhet till data utgör en fara för kreativiteten, om vikten av att fajtas för en idé som kanske ser fel ut på pappret och varför det är modigt att inte vara nöjd med det som redan fungerar.
KAMRAN ALEMDAR
CMO, IP-Only/GlobalConnect
Kamran Alemdar, IP Only och GlobalConnect, om hur vår närhet till data utgör en fara för kreativiteten, om vikten av att fajtas för en idé som kanske ser fel ut på pappret och varför det är modigt att inte vara nöjd med det som redan fungerar.
MATTIAS LOXI
Medgrundare, Cinode
Holy Talks träffar Mattias Loxi, medgrundare av Cinode, för att tala om hur han skapade konsultbranschens största mediekanaler, att göra mer av det som fungerar bra, dela sina framgångsrecept med andra – och inte sitta i hundra möten.
MATTIAS LOXI
Medgrundare, Cinode
Holy Talks träffar Mattias Loxi, medgrundare av Cinode, för att tala om hur han skapade konsultbranschens största mediekanaler, att göra mer av det som fungerar bra, dela sina framgångsrecept med andra – och inte sitta i hundra möten.
Carl Bjurling
Communications strategy lead, Handelsbanken
Vi har träffat Carl Bjurling, Handelsbanken, för att diskutera strategin bakom EFN Ekonomikanalen, att positionera sitt varumärke tillräckligt nära – eller långt ifrån – affären och varför byråerna måste sluta sälja ormolja.
AV LISA KRUSE
Creative Director & Founder, Holy Comms
Den konsumerande millennialen ute efter två saker: En bra deal och en bra produkt. De är väl medvetna om företagens och reklamens influerande på deras beslut, därför vill de höra någon annan än er tala om era produkter och tjänster.
AV LISA KRUSE
Creative Director & Founder, Holy Comms
Visste du att en av de vanligaste frågorna som ställs till Google och Bing är ”Är jag en millennial?”. Det råder onekligen en viss osäkerhet kring vem, eller vad, som är en millennial. Det korta svaret? Dina kunder.